Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Helg...Vidriga helg....

Av - - - 17 februari 2012 15:13

Har precis satt mig vid datan och ska glo runt lite på  Pro ana  sidor! Har sjuuukt mycket ångest,jag ska berätta varför! Jo jag lyckades hoppa över dendär hemska skolmatsalen som tur va och sedan åt jag ingen fika i skolan, det är den 2 fredagen i rad jag inte äter fika hoppas veerkligen inte någon misstänker något! men det är de att när jag kommer hem så står gårdagens vofflor på bänken och jag ropar dumm som jag är mamma kan jag ta vofflorna till mellis... så gick det med    Sedan har jag suttit över soptunnan och försökt spy upp domdär hemska 2 vofflorna jag fick i mig, jag kom inte så långt men jag lyckas bättre och bättre för varge gång. Jag avskyr Helger för alla i familjen blir så jävla fundersama varför jag inte äter godis och dricker läsk och så mååste man trycka i sig dendär förbannade lunchen också!   

Men nu ska jag titta lite på Pro Ana sidor om jag inte tränar först,vilket jag tror. Det blir 200 situps 300 Bensaxar och 100 Armhävningar!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 9 december 2012 13:13


Var sjukt länge sen jag blogg här men, im back :) det har förändrats så jävla mycket.. jag blev tvångs vårdad på bup och allt gick åt helt fel håll. men nu väger jag 62 hemska kg och är 168 lång men idag har jag på börjat abc dieten igen och dricker ...

Av - - - 19 april 2012 20:01

Idag blev en skit dag! för det första så blev jag tvungen och äta lunch och för det andra blev det bommade planer! det blev 330 kcal! skit också, dagens middag vart kyckling vilket inte alls är bra! jag försöker ju äta så vegetariskt som möjligt!!! A...

Av - - - 18 april 2012 00:02

Såhär ser mina tränings planer ut för imorgon!   Före frukost: 100 situps, 20 benböj , 15 armhävningar och 100 jumping jacks   Efter frukost: Pilates   Efter lunch: 40 jumping jacks, 100 situps, 20 benböj, 10 armhävningar och lite annat! ...

Av - - - 17 april 2012 21:32

Nu har jag uppfyllt alla mål för dagen!  Mamma hade ju lagat spenat soppa men jag åt bara 5 skedar spenat och pressade ur den all sky! vem vet vad det var där i ? Så sammanlagt har jag väl fått i mig ca 240  kcal idag. Igår vart det 700 kcal! hemsk...

Av - - - 17 april 2012 17:40

Jag hörde kastruller från köket och gick och tittade, jo där står mamma och ska laga mat! men jag måste komma på något riktigt bra! När mamma knackar på och säger det är mat säger jag med blicken på datan "mm" och skiter i det, sen är det ju för sent...

Presentation


I den här bloggen skriver jag om mitt liv med ätstörningar och jag gör allt för att dölja... därför är jag anonym. Min största önskan i livet är såklart att bli smal!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards