Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Morgon!

Av - - - 17 april 2012 09:36

Har precis druckit min frukost som vart "vitamin water"  och fick i mig  95 hemska kcal! men den innehåller ju i alla fall 71 mg koffein!  När man e sjuk ska man ju egentligen bara ligga och vila men efterssom jag är ensam hemma så får det ta och bli extra mycket träning när jag har en hel dag på mig! Tänkte cykla på motions cykeln i 30 min, ta en lång promenad om jag inte joggar iställe , 200 armhävningar, 200 situps och 90 grader i ungefär 2 min x 5   Men vem vet det kanske blir mer?  


 


Här är några tips!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      1. Ta reda på hur många kcal du får i dig varge dag (vilket jag tro de flesta i mitt fall gör) och försök träna bort så mycket som möjligt helst så du ligger på minus!

                                                                                                               

  2. Är du nära att falla för frästelsen så tänk: Jag går upp i vikt, jag är för bra för att stoppa i mig det där!, det är endast loosers som trycker i sig sånt här och blir fetare och fetare o du vill väl inte bli som dom? det smakar en liten stund i mun men lägger sig på magen och låren när man kan välja att inte äta och nå sin dröm!                                                                                                                                                                                                                                                                  

 3. Spyr du upp maten när du blivit i tvingad en massa skit (som jag gör) Gör det helst på toan! sruta parfym efter du gjort det på dig och i rummet du valt göra det, tvätta händerna med starkt dofftande tvål för lukten försvinner inte så lätt som man tror! Naglarna, vi som spyr brukar ju offtast ha korta naglar på de fingrar vi använder så ha alla korta så ingen gör en upptäckt och börjar ifråga sätta dig!                                                                                                                                                                                                                                                                 

 4. Så dina föräldrar ska tro att du ätit så kan du göra i ordning en tallrik med mat som inte e så kallorisnål och ganska fet! när du lagt upp allt och det är klart för att ätas så  kan du spola ner det i toan om det är löst eller mjukt, ni förstår nog säkert vad man kan spola ner, det som inte går att spola ner kan man kasta längst ner i sopkorgen och gömma det! eller kasta ut det om det finns möjlighet till det.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

                              Nu ska jag borsta tänderna och planera mer träning och vad jag ska äta!  



































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 9 december 2012 13:13


Var sjukt länge sen jag blogg här men, im back :) det har förändrats så jävla mycket.. jag blev tvångs vårdad på bup och allt gick åt helt fel håll. men nu väger jag 62 hemska kg och är 168 lång men idag har jag på börjat abc dieten igen och dricker ...

Av - - - 19 april 2012 20:01

Idag blev en skit dag! för det första så blev jag tvungen och äta lunch och för det andra blev det bommade planer! det blev 330 kcal! skit också, dagens middag vart kyckling vilket inte alls är bra! jag försöker ju äta så vegetariskt som möjligt!!! A...

Av - - - 18 april 2012 00:02

Såhär ser mina tränings planer ut för imorgon!   Före frukost: 100 situps, 20 benböj , 15 armhävningar och 100 jumping jacks   Efter frukost: Pilates   Efter lunch: 40 jumping jacks, 100 situps, 20 benböj, 10 armhävningar och lite annat! ...

Av - - - 17 april 2012 21:32

Nu har jag uppfyllt alla mål för dagen!  Mamma hade ju lagat spenat soppa men jag åt bara 5 skedar spenat och pressade ur den all sky! vem vet vad det var där i ? Så sammanlagt har jag väl fått i mig ca 240  kcal idag. Igår vart det 700 kcal! hemsk...

Av - - - 17 april 2012 17:40

Jag hörde kastruller från köket och gick och tittade, jo där står mamma och ska laga mat! men jag måste komma på något riktigt bra! När mamma knackar på och säger det är mat säger jag med blicken på datan "mm" och skiter i det, sen är det ju för sent...

Presentation


I den här bloggen skriver jag om mitt liv med ätstörningar och jag gör allt för att dölja... därför är jag anonym. Min största önskan i livet är såklart att bli smal!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards