Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Ja, vad ska man ha för rubrik?

Av - - - 17 april 2012 14:19

Lunchen idag vart en nutrilett shake med 1 bit mörk choklad, vilket jag hört ska öka viktminskningen! hoppas att det stämmer. Samman lagt idag har jag fått i mig 219 kcal och tänker låta det få förbli så också!


Pappa köpte kyckling och potatis sallad som jag skulle ätit idag men jag gjorde i årdning det och kasta det som inte gick och spola ner i sop påsen utanför huset! hoppas ingen i min familj råkar se kycklingen bara! Då är jag nog död.


Hittade 2 gainomax i kylen och tänkte ta en sådan till lunch innan jag insåg att den innehåller 250 kcal! Men efter att jag rotat runt ett tag i skåpen hittade jag nutrilett som mamma alltid drack förut.

Nu har jag gjort 100 av 200 situps 110 av 200 armhävningar och 15 min av 30 min på motions cykeln ska träna sen igen och ta promenaden i eftermiddag någon gång. När jag ställde mig på vågen så såg jag att jag hade gått ner 11 kilo! batteriet på vågen har nemligen vart slut, men idag hittade jag ett batteri till den i förådet    



  



   

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 9 december 2012 13:13


Var sjukt länge sen jag blogg här men, im back :) det har förändrats så jävla mycket.. jag blev tvångs vårdad på bup och allt gick åt helt fel håll. men nu väger jag 62 hemska kg och är 168 lång men idag har jag på börjat abc dieten igen och dricker ...

Av - - - 19 april 2012 20:01

Idag blev en skit dag! för det första så blev jag tvungen och äta lunch och för det andra blev det bommade planer! det blev 330 kcal! skit också, dagens middag vart kyckling vilket inte alls är bra! jag försöker ju äta så vegetariskt som möjligt!!! A...

Av - - - 18 april 2012 00:02

Såhär ser mina tränings planer ut för imorgon!   Före frukost: 100 situps, 20 benböj , 15 armhävningar och 100 jumping jacks   Efter frukost: Pilates   Efter lunch: 40 jumping jacks, 100 situps, 20 benböj, 10 armhävningar och lite annat! ...

Av - - - 17 april 2012 21:32

Nu har jag uppfyllt alla mål för dagen!  Mamma hade ju lagat spenat soppa men jag åt bara 5 skedar spenat och pressade ur den all sky! vem vet vad det var där i ? Så sammanlagt har jag väl fått i mig ca 240  kcal idag. Igår vart det 700 kcal! hemsk...

Av - - - 17 april 2012 17:40

Jag hörde kastruller från köket och gick och tittade, jo där står mamma och ska laga mat! men jag måste komma på något riktigt bra! När mamma knackar på och säger det är mat säger jag med blicken på datan "mm" och skiter i det, sen är det ju för sent...

Presentation


I den här bloggen skriver jag om mitt liv med ätstörningar och jag gör allt för att dölja... därför är jag anonym. Min största önskan i livet är såklart att bli smal!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards