Alla inlägg under december 2012

Av - - - 9 december 2012 13:13

Var sjukt länge sen jag blogg här men, im back :) det har förändrats så jävla mycket.. jag blev tvångs vårdad på bup och allt gick åt helt fel håll. men nu väger jag 62 hemska kg och är 168 lång men idag har jag på börjat abc dieten igen och dricker endast naturdiet och tränar mer än aldrig förr så ner till 38 är mitt mål.. jag har en ny blogg också http://mylifefuckme.bloggplatsen.se/


Nu har jag gått en promenad och tränt massor innan de också, har druckit 1 naturdiet idag (180 kcal/500)

Öppade fönstret i mitt ru nu så jag sitter å fryser, man förbränner mer fett då vilket är jätte bra ju. Mitt psyke är helt totalt fucktup.. blev bältad i en jävla sjukhussäng också. Jag tror att mamma å jag ska flytta till en lägenhet nu också, skulle va så jävla nice för det finns inte en endste väg att gå på här och skulle ärligt talat inte sakna hästarna heller. . Här är jag.. för 2 månader sen FEEEET som vem som helst ser. blir så förbannad när man klagar på att man är tjock och fet att folk nekar de å säger du är smal.. LÖGN! Saknar mitt ex.. min mysiga kille :(

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen skriver jag om mitt liv med ätstörningar och jag gör allt för att dölja... därför är jag anonym. Min största önskan i livet är såklart att bli smal!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards